Tämän vuoden ekat kisat takana. Mehän ei nyt treenata missään ryhmissä eikä pakkasten vuoksi ole käyty ees Muhoksen hallissa koko tammikuun aikana. Tammikuun alkupäivinä käytiin epiksissä kokeileen kontaktitilannetta. Pohjalla oli edellisenä päivänä tehtyjä ihan täydellisiä 2-2:a. No eipä ollut koiran muistissa ne.. kisafiilis + pitkän radan tekeminen sai sit aikaan sen, että niitä räiskittiin ja urakalla :)

Tämä vei sitten motivaation (ja yöunet). Tän viikon keskiviikkona sitten Mikolla yksäri ja tehtiin eka remmissä, sitten yksittäisenä -> hienosti menee eli koira kyllä osaa.. Radalla sitten kierrokset sillä tasolla, että ei tietoakaan :(  Mikko on aiemmin sanonut, että jos se on aivan sika, niin sille varmaan kestäisi antaa "sanallista palautetta" ihan kunnolla.. No noiden mun aiemipien herkkis shelttien jälkeen on ollut hiukka vaikea muuttaa sitä asennetta, että radalla ei sanota sanaa EI.... No Mikko sille kerran sitten karjaisi.. :)  Mä luulen että se vaikutti......

Tänään siis OKK kisat. Treenaamattomuus näkyy eli välistäveto hypärillä oli jotain ihan kauheaa -> HYL. Mut mukava vauhti koiralla ja irtoili putkiin, mikä välillä oli hankalaa... Agiradalla.. Eka kontaktieste oli puomi.. Jatko oli siten, että olin lähellä kontaktia ja tää hämmensi koiraa, meni kuitenkin nopeesti laskulle, jäi kattoon mua eikä sitä 2-2:sta hakenut. Keinulla suoraan päähän.. Lähti ilman lupaa, mutta siellä mun pitäisi muistaa sanoa ODOTA. Siitä mentiin sit putken väärään päähän ->HYL. Jatkettiin rataa ja tehtiin A:lle nopea 2-2:nen, mä sain hytkyä ja kehua, koira lähti luvalla :) :) Siis se oli ihan täydellinen ja tämä antoi nyt sitten kaivattua uskoa jatkoon :)

Mulla on ihana koira, jonka kanssa on mahtava tuolla juosta.. Nyt ootellaan juoksutaukoa ja sitten takas kehiin.. Perustreeniä pitää tehdä kovasti.. Jospa sit toukokuussa oltais siinä tupla0 kunnossa :)