Roin reissu takana ja meni ihan hienosti. Tehtiin 4 rataa ja kaikkiin olen tyytyväinen.

A-kisassa 0-tulos ja 2. sija. Eli Cheri nousi suoraan kolmella kisalla kakkosiin. Rata oli muuten ihan sutjakka, kontakteilla kuluteltiin aikaa eikä kepitkään olleet nopeimmat mahdolliset.

B-kisassa tein karsean ohjausvirheen, koira jäi selän taa ja pepulla sen ohjasin A:lle. Puomille yritti kädet ohjata, mutta kiipee käskyllä koira valitsi sen A:n nokan edestä. Ehkä mie opin tästä jotain...

C-kisasta sitten 0-voitto. Muuten ihan nätti rata, mutta... Valssille ei oikein koira kääntynyt niin nopeesti kuin tahtoisin eli sylikäännöksiä pitäisi sitten uskaltaa ottaa kisoissakin. Puomilla leikkasin takana ja koira pysähtyi nousulle ihmettelemään sitä, niitäkin pitää treenata. Muuten videoltakin katsottuna oikein kivaa menoa :)

D-kisa oli hyppyrata, 5 vp tuli kepeiltä. Ja minä taas mokasin. Video todistaa, että seisoin siinä ekan välin edessä eikä koira sinne mahtunut. Meni ohi ja ihmettelemään numerolappua. Tuota kepeille menoa pitää treenata ja mun oppia luottamaan, koska se koira kyllä sinne menee.

Kiva fiilis jäi. Koiralla ei hermo mennyt vaikka päivät suht pitkiä ja hallissa riitti elämää. Treeneissä Cheri käy kierroksilla ja huutaa+ roikkuu hiassa, jos mitään ei tapahdu. Kisapaikalla se on ihan eri koira. Tyyni kuin viilipytty ennen ratoja. Kai se vaistoaa mun jännitteen ja yrittää rauhoittaa minua... Sitten radalla se kyllä muistaa heti haukkua minut, jos en ole ohjaamassa eteenpäin.